9.6.08

Kurabiye ( pdçse25)


mazemeler:
1 paket oda sıcaklığında tereyağ
1 tane yumurta
10 yemek kaşığı tozşeker
2 yemek kaşığı kakao
1 çorba kaşığı sıvıyağ
aldığı kadar un
içi malzemesi için;
½çay bardağı dövülmüş fındık içi
1 yemek kaşığı pudra şekeri
1 yemek kaşığı hindistan cevizi
2 yemek kaşığı süt
hazırlanışı;
1.Alabildiği kadar un ile kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edene kadar tüm malzemeleri yoğurup 20 dakika dinlenmeye bırakın.
2.Bir kasenin içersinde iç malzemelerini karıştırın.
3.Dinlenmiş hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar kopararak avcumuzun içersinle üzerine bastırarak inceltin. Ortasına karıştırdığımız iç malzemeden koyup yuvarlayın.
4.Yağlı kağıt serili tepsiye dizip 180 derece fırında 20 dakika kadar pişirin.
1 yemek kaşığı (kase çikolata\çokokrem)bir kaseye koyun,cezveye su koyup kaseyide cezvenin üzerine koyun,ve karıştırarak buhar yardımıyla eritin 1 tatlı kaşığı sıvıyağ ekleyip iyice yumuşak kıvam alana dek karıştırın.
pişen kurabiyelerin üzerine yarım tatlı kaşığı çikolata sürün.
Afiyet olsun

9 yorum:

  1. seriously i love ur blog.
    but i couldn;t understand ur languange.
    the food looks great!=))

    YanıtlaSil
  2. Adsız16:00

    Merhaba canim,

    Kurabiyeler sahane,tarifini aldim,ellerine saglik.

    Öpuyorum iyi haftalar.

    YanıtlaSil
  3. Thanks for commenting on my blog! What language do you speak? The food looks good, who do you cook for? Its making me hungry:-)

    YanıtlaSil
  4. Adsız11:30

    merhaba canım bende seni tanımaktan çok mutlu oldum güzel bir gündü inşallah tekrar görüşürüz..sihirlimutfak

    YanıtlaSil
  5. selam
    bak bu kurabiyeler enfes geldi simdi niyemi bulusanlarin sitesini geziyordum kisakancliktan catliyordum resimleri gördükce ama burda kurabiye var :)) ellerine saglik canim tabikide saka güzel bir gün gecirmissiniz ne güzel sevgiler

    YanıtlaSil
  6. canım evet bildiğimiz beyaz lahanadan yaptım..öpüldün...

    YanıtlaSil
  7. canım slm nerdesin bakayım resimler nerde tatlım neden koymadın bakayım

    YanıtlaSil
  8. Adsız13:34

    canım kurabiyelerin nefis görünüyor.eline emeğine sağlık.bu arada seni tanımak gerçekten çok güzeldi.öpüyorum:))
    yersofrasi

    YanıtlaSil
  9. Adsız12:58

    tarifleriniz çok güzel görünüyor ellerinize sağlık..sitenizi çok sevdim Allah'a emanet olun

    YanıtlaSil

hoş geldin!