17.6.08

Çanakta patates salatası

Malzemeler:
5-6 adet haşlanmış patates
1 adet limon suyu
yoğurt,mayonez
maydanoz,karabiber,pulbiber,nane,tuz
sıvıyağ
Yapılışı:
Patatesleri ezip,içerisine,tuz,limon suyu ve baharatlardan ekleyip,iyice yoğurun.
patatesten yumurta büyüklüğünde parçalar alarak elinizde çanak şekli verin.
Mayonez ile yoğurdu karıştırıp,tatlı kaşığı ile çanaklara paylaştırın.
sıvıyağı hafifçe ısıtıp,içine kırmızıbiber ve nane koyup,bu sosuda yoğurtların üzerine dökün,ince kıyılmış maydanozlarla süsleyip,servis yapın.


4 yorum:

  1. Patatesin en güzel hali...Nefis görünüyor ellerine sağlık canım...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. offff muhteşemmm olmş canımm.

    YanıtlaSil
  3. gülmmm canımmm nasılsın...özledim valla..ben bayılıyorum bu çanaklara..ellerine sağlık..sevgiler hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  4. Adsız11:22

    canım patateslerin harika görünüyor ellerine sağlık.öpüyorum ve gidiyorum
    yersofrası

    YanıtlaSil

hoş geldin!