13.2.09

Tepside Kumpir

Malzemeler:
1 kilo patates
2 yemek kaşıgı tereyagı
1 kase kaşar peynir rendesi
6 adet sosis
6 adet salatalık turşusu
1 kutu mısır konservesi
yarım su bardagı bezelye
tuz,
Yapılışı:
Öncelikle patatesler soyulup haşlanır,kalan suları süzülerek püre gibi ezilir,içerisine tereyagı,tuz ve kaşar peynir rendesi eklenerek karıştırılır. borcama yada uygun bir tepsiye yayılır,
Derin bir kasenin içersine,dörde bölünüp dogranmış sosis ve salatalık turşuları koyulur,üzerine mısır konservesi,bezelye,ve istege baglı olarak ince dogranmış zeytinde ilave edilebilir,bu malzemeleride birbirlerine karıştırılıp,borcamdaki patateslerin üzerine yayılır.
Üzerine dilerseniz kaşar peynir rendesi sererek 5 dakika kadar fırınlayabilirsiniz yadaketçap ve mayonezle süsleyerek servis edebilirsiniz,
''ne yapın ne edin sogutmayın lütfen sıcak sıcak gönderiverin migdeye:)''

3 yorum:

  1. canım
    ben tepside kumpiri çok sevdim.çünkü normalde kumpiri çok severim.mutlaka deneyeceğim.Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Adsız17:54

    Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim

    MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 4 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 7 MART 2009 SAAT 14:30 DA İ ÜSKÜDARDA YÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ (ADRES:Ahmediye Meydanı (Katlı Otopark Yanı) Üsküdar / İstanbul )‘DA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
    SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

    YanıtlaSil
  3. Adsız17:21

    gülüm çok şükür yaniiiiii!!!!!
    ne zamandır bakıyordum bloğuna mööö sütleri iç iç bi hallll oldum valla.msn de de yoksun hiç.bazen görüyorum ama pc başında olmuyorsun galiba.bi denk gelipte iki lafın belini kıramadık:)))))
    kumpir süper olmuş.bende yapıyorum arasıra böyle tepside.lezzetine diyecek syok ellerine sağlık.o büyüyen karnına rağmen hala mutfağa girebiliyorsun ya helal sana:))))
    neyse canım görüşürüz inş.
    yersofrası-özlem

    YanıtlaSil

hoş geldin!