26.12.08

Mozaik pasta


puding kokusu aldımı burnum,
çocuklugumu hatırlarım,
okuldan eve dönüşümü,
cuma günlerini,
zira annem ayda 2-3 kere yapardı bu pastadan...
malzemeler:
2 paket petibör büsküvi(kakaolu kullandım)
2 su bardagı süt
3 yemek kaşıgı kakao
4 yemek kaşıgı şeker
75gr.tereyag
2 yemek kaşıgı kadar iri çekilmiş ceviz veya fındık
yapılışı:
tencerede tereyagını erittim ve süt,şeker,kakaoyu ekleyipkaynayana kadar karıştırarak pişirdim.
derin bir kasede bisküvileri kırıp,pişirdigim karışımı ve cevizleri ilave ederek karıştırdım.
yaglı pişirme kagıdından bir mikter keserek,bisküvili karışımı üzerine boşalttım.
yaglı kagıt yardımıyla üçgen şekli verip buzdolabında beklettim.
yaklaşık 3 saat sonra servise hazır.
(bu şekilde hazırlanıp dondurucuda saklanabilecegini düşünüyorum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hoş geldin!